Ace™
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Counter-Strike Source clan
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Rates? Hoe zit dat? !!!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kakashi
Admin
Kakashi


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Bissegem

Rates? Hoe zit dat? !!! Empty
BerichtOnderwerp: Rates? Hoe zit dat? !!!   Rates? Hoe zit dat? !!! Emptyza jan 22, 2011 2:13 am

Rates? Hoe zit dat?
Vaak moeten de admins van onze servers spelers erop wijzen dat hun rates niet goed staan. Hier even wat uitleg over rates en hoe je er voor kan zorgen dat jouw rates wel goed staan.

Wat zijn rates?

Rates zijn eigenlijk instellingen die regelen hoeveel pakketjes jij binnen krijgt en verstuurt aan data. Iemand met een inbel-verbinding zal lagere rates nodig hebben dan iemand met een breedband verbinding.

Wat gebeurt er als mijn rates niet goed staan?

Dan zal je of zelf niets kunnen raken, omdat je simpelweg door het beeld heen flitst, of de rest kan jou niet raken, of allebei.

Tegenwoordig speelt iedereen met een goede verbinding dus zouden de rates moeten zijn:

rate 30000
cl_cmdrate 100
cl_updaterate 100

Hoe zorg ik dat mijn rates goed staan?

Allereerst moet je je console kunnen openen. Weet je niet hoe dat werkt probeer dan eerst hetvolgende:

Ga naar options --> keyboard --> advanced en vink daar "enable developers console" aan.

Als het goed is kan je nu met ~ je console openen. (Soms sluit je console direct als je er in probeert te typen, typ dan eerst een klinker; a, e, i enz..)

Werkt je console nu nog steeds niet goed dan zal je hem moeten binden onder een andere knop in je config. Die kan je hier vinden: Schijf:\Steam\SteamApps\***\counter-strike source\cstrike\cfg

Bijvoorbeeld:

bind "p" "toggleconsole"

Als je console goed werkt kan je je rates gaan aanpassen. Zorg alleen wel dat je config niet op read only staat!

Als dit goed staat moet je de juiste rates in je console invoeren. Dat waren dus:
rate 30000 (dan enter)
cl_updaterate 100 (enter)
cl_cmdrate 100 (enter)

Succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vvvhq.tk/
 
Rates? Hoe zit dat? !!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ace™ :: Algemene Info :: Algemene mededelingen & regels-
Ga naar: