Ace™
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Counter-Strike Source clan
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 AUB Commentaar : op mijn keus voor onderdelen van mijn nieuwe te bouwen systeem !!!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kakashi
Admin
Kakashi


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Bissegem

AUB Commentaar : op mijn keus voor onderdelen van mijn nieuwe te bouwen systeem !!! Empty
BerichtOnderwerp: AUB Commentaar : op mijn keus voor onderdelen van mijn nieuwe te bouwen systeem !!!   AUB Commentaar : op mijn keus voor onderdelen van mijn nieuwe te bouwen systeem !!! Emptyza jan 22, 2011 4:00 am

Na wat gediscusieer over een game mouse en een leuk keyboard heb ik net als iedereen ineens ongelooflijk zin om m'n oude systeem te vervangen voor een 'modern setje'.

Mede vVv-ers raadden me an om het systeem hier te noemen, zodat jullie het af kunnen schieten. Ik wordt er alleen maar beter van ( of goedkoper, als dit te zot is). Moeten jullie wel 'SNEL' zijn hoor! want ik heb ongeloofelijke haast gekregen hahaha

Computerbehuizing: Fractal Design Define XL (Zwart)

DVD-brander: Sony Optiarc AD-7260S Zwart

Powersupply: 850W, Seasonic M12D-850 80+ Silver Label

MOBO: Asus Sabertooth X58 1366, X58, ATX, 6x DDR3, PCI, 5x PCI-e

Processor: Intel Core i7 950 boxed, Socket 1366 quad-core proc. van 3,066GHz

Processorkoeling: Scythe Mugen 2 Rev. B

Geheugen: GeIL GVP36GB1600C9TC 6GB Triple Channel Kit DDR3-kit

Solid state HD: 120 Gb, OCZ Vertex 2 SATA II 3.5" SSD 120GB 120GB SSD (OEM) met SATA-300-aansluiting

ATA HD: 1 Tb, Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB 1TB HDD (OEM) met SATA-300-aansluiting

dan het videokaartje

Videokaartje: XFX AMD Radeon HD 6970 Radeon HD6970 op 880MHz met 2GB GDDR5…….( of toch maar de XFX HD5970 Black Edition Limited..

En dan op aanraden van mede clubleden ivm extra schermpje voor Teamspeakers en een betere speelmuis:

Keyboard: Logitech Gaming Keyboard G510USB, Draad, Qwerty, Zwart

Mouse: Logitech MX518 Optical Gaming Mouse USB, Draad, Optisch, Zilver, Zwart
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vvvhq.tk/
 
AUB Commentaar : op mijn keus voor onderdelen van mijn nieuwe te bouwen systeem !!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» css voor dummies
» Daag [vVv] uit voor een PCW.......Dare [vVv] for a PCW
» Stel jezelf hier voor !!!!
» Voor diegene die gaan hier een opwarmerke !

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ace™ :: Overige zaken :: Hardware-
Ga naar: